02 655 06 00 sola@os-kungota.si
Select Page

KOMENTARJI NA JEZIKOVNI DAN

Kot vsako leto smo tudi letos na šoli organizirali druženje z učenci iz Gamlitza. Ko so prišli, smo se odpravili v učilnico za likovni pouk, kjer smo preživeli večji del druženja. Predstavili smo se, in sicer tako da smo v krogu povedali imena. Kot že toliko krat do sedaj, smo se tudi letos igrali cipl-capl, ki je naša že značilna igra. Nato smo prebrali slikanico v nemščini in slovenščini, o kateri smo potem pogovarjali kar nekaj časa. Ker smo opravili kar nekaj dejavnosti, smo si zaslužili malico. Po malici smo s  pravljicami opravili še nekaj nalog. Nato smo se odpravili v telovadnico, kjer smo odigrali nekaj iger med štirimi ognji in badminton. Nato smo spet odšli v učilnico, kjer je vsaka od skupin prevedla en del pravljice v angleščino, narisala ilustracijo ter na koncu svoje delo še predstavila.

Bilo mi je zelo všeč in upam, da se bomo na tak način srečali še večkrat.

                                                                                                              Zapisala Tjaša Ketiš, 8.a

Na začetku je bilo malo čudno, saj smo bili tiho, potem pa je postalo v redu. Všeč mi je bilo, da smo delali v skupinah, ni mi pa bilo všeč, da smo bili v telovadnici samo eno uro.

                                                                                                              Zapisal Jan Kokot, 8. a

 

  1. 1. 2020 je na naši šoli potekal Jezikovni dan. Na našo šolo OŠ Kungota so prišli učenci iz pobratene avstrijske šole NMS Gamlitz. Večino izmed njih smo spoznali že od lani, saj smo se srečali na jezikovnem dnevu na njihovi šoli. Ampak vseeno smo se na začetku ponovno predstavili, saj se imena hitro pozabijo. Igrali smo se igrico cipl capl kar pomeni: cipl-levo, capl-desno. En učenec je bil na sredini, hodil naokoli, govoril »cipl ali capl« in tisti na katerega je pokazal, je moral povedati ime soseda. Po tej igri smo z gospo knjižničarko brali knjigo Moj najlepši kraj v slovenščini in nemščini. Nato smo se razdelili v skupine in dobili prvo nalogo, prevod enega delčka knjige. Ta delček smo nato tudi narisali. Naše delo smo predstavili še drugim skupinam. Za tem smo šli v telovadnico, kjer smo igrali namizni tenis, badminton in med štirimi ognji. Nato smo se vrnili v učilnico, kjer smo narisali svoj najljubši kraj. Ko smo to končali, pa je druženje šlo proti koncu. Z učenci iz Gamlitza smo šli na kosilo in nato so se vrnili v Avstrijo.

Dan mi je bil zelo všeč, saj je bil zanimiv in nekatere učence sem še bolje spoznala.

                                                                                                              Zapisala Vesna Halič, 8. a